cans1405 ben kreş için arayıştaydım. Skiphop sipariş ettim hatta. Ama aşırı kalite düşürmüş. Yani 2 sene öncekiyle şuankinin gram alakası yok. Öyle diyim size. Geri stanley aldım. Pipetli değil. Ama çok korktum içemez diye. Yine de oğlum çok güzel içiyor. Çok seviyor suluğu. Ben çok beğendim. Çok kaliteli açıkçası.
Skiphop termos şeklinde değil bu arada sadece çelik suluk.