Kızlar bebeğim 5 ay 20 günlük 3-4 gündür geceleri kaka yapıyordu sürekli sabah da 1 kere falan yapıyodu 2 gündür iyice sıklaştı kaka yapması az yapıyor ama sık sık ve mukuslu. Başka hiç bir sıkıntısı yok iştahı yerinde halsizlik veya ateş yok. Diş nedenli olabilir mi? Bu durumu yaşayan var mı ne zaman doktora gitmek gerekir acaba