emineferhan bebeğime tek başıma bakıyorum gurbetteyim. Şu , koyma zararlı diyenler … Gelsin de bebelerimize baksın , bizde koymayalım
Tv izletmiyorum , yürüteç de kullanmak istemedim . Ama bebeğim asla durmuyor asla . 7 buçuk aylık olmak üzere, hiçbir iş yapamıyorum resmen . Yürüteçe koyuyorum , saatlerce değil . Çok acil işlerim olduğunda … Haftaiçi çok bişey yapamıyorum , bugün eşim evde . Dip bucak temizlik yapıyorum . Yürüteçe de yemek yaparken falan koyuyorum genelde . Yoksa cidden ne yemek yapabilirim ne WC ye gidebilirim . Öyle bir bebem var