betul_tkdmr çay demi bebek için yan etki yapabilir o büyük insanlar için iyi geliyor diye biliyorum benim bebeğimde de aynı şey oldu çapaklandı gözü ben sadece çapaklandıkça ılık suyla pamuğu ıslatıp gözünü temizledim gün içinde de hep ılık suyla pamuğu ıslatıp hafif tampon yaparak pansuman yaptım 2 günde geçti çok şükür benim bebeğime genelde öpmekten ve bazen emzirirken anne sütü değdiğinden dolayı oldu ara ara hep oluyor bu şekilde 2 günde iyileşiyor