Anneler dün oğlum ateşlendi ve ishal oldu acile gittik ilk seferde antibiyotik kullandığı için dokunmuş olabilir antibiyotik vermeyin dediler. Akşam ateşi 38.5 olunca tekrar götürdüm ishal uyku hali de ateşe eşlik ediyor. İnfluenza virüsü için ilaca başlattılar belirtilere bakılıp pzt hastaneye gelsin dediler. Yani daha influenza mı değil mi belli değil herhangi bir test yapılmadı. Aranızda yaşayan var mı acaba bu durumu??? Ateş düşürücü de veriyorum ancak ateşi hiç 38den aşağı inmiyor üstünü soydum dünden beri zıbınla duruyor. İlk bebeğim ve ilk hastalığımız o yüzdne hem deneyimsizim hemde onun için kaygılanıyorum siz de yaşadınız mı nasıl geçti neler yaptınız?? Bu arada 6 gün sonra 5 aylık olacak tam.