Kızlar bebekleriniz kaç kilo, boyu kaç? Aşınız nasıl geçti?
Bebeğiniz neler yapabiliyor? Oturmak, bir şeye uzanmak, ek gıda süreci vs. Anlatır mısınız biraz?
Biz salı günü oluyoruz altı aylık, iki dişimiz çıktı, boyu 71 cm, kafası 45 cm. Evde ölçtüğüm kadarıyla kilosunu ölçemedim. Oturuyor kendi. Fırıldak gibi dönüyor😄Bu aralar iştahsız dişinden sanırım, kilo verdi gibime geliyor. Yorumlarınızı bekliyorum❤️