Bebeğim erken doğduğu için küvezde kaldı bu yüzden biberon vermişler meme reddi oldu sütümü sağarak biberonla veriyordum şu an 4 buçuk aylık bebeğim bi aydır biberonu da yemiyor düzgün şu aralar sadece uyurkene yiyor gözleri açık olduğunda az miktar yiyor bu yüzden uyutup yediriyorum yemesi gereken süt miktar artması gerekirken azalıyor kilo alımı normal dedi doktor neden böyle bir şey oluyor memeyi veriyorum onu kabul etmiyor biberonu da uyurkene veriyorum sizde bu şekilde olan var mı