Kızlar dışarı çıktığımda ya da bir işim olduğunda sağım yapıyorum aynı gün ya bir sonraki gün bebeğe vermek için bazen dolaba koyduğum sütler bozuluyor? Sağım yaptıktan hemen sonra koyuyorum dolaba ama neden bozuluyor anlamadım süt parçacıklı oluyor kesilmiş gibi. Bu durumla karşılaşan var mı?