Bence diyet düşünmek için erken hem emzirme dönemi hem de bir şey hazırlayamama denkleminde bir de yediklerini seçmek psikolojik anlamda da yıpratıcı oluyor. Zaten emzirme kilo verdiren bir şey bebeğiniz ek gıdaya başlayana kadar sabredin derim çünkü vitamin mineral depolarınız boşalırsa fizyolojik yıpranma kadar psikolojik yıpranma da olur.
Yumurta her gün tüketmeye gayret gösterin akşam da bi çorba salata .. yani basit yemekler .. ben öyle yapıyorum 2 çocuğum var ikisi de küçük bazen tekrar oluyor ama en basit beyi yapabiliyorsam o