asyanin_annesi35 mavi_123 İzmir’de kâtip Çelebi üniversitesi diş hastanesi var benim 22 Mayıs’ta başlıyor 1 senedir sıra bekliyordum ama onuda belirtmek lazım tanesi 450 lira şu an ücretsiz değil yani tabi farklı şehirde farklı yerlerde nasıl olur fiyat bilmiyorum
patlakprezervatif mavi_123 benim dişimde dolgu kırılmıştı. Onun üzerine kaplama yaptılar. Ücrette vermedim
mavi_123 patlakprezervatif dolgu evet ücretsiz benimde 2 yıl önce dolgu yapıldı tamamen ücretsiz oldu ama kaplama nasıl bilmiyorum
momblogg Evet yapiliyor kv yeni basladi yapmaya hatta eski kaplamasini cikarttirip Yeni kaplama yaptiriyor ucrette odemiyor izmirdeyiz bu arada