Anneler lütfen yardım edin , ben yıldım.3 yaşında çocuğum kreşe başladı 2 aydır kesintisiz hasta.Ne takviyeler neler deniyorum yok.Şimdi de burun tıkanıklığı ile savaşıyoruz ,uyurken sürekli burnu tıkantığı için uyanıyor.Kbb ye götürdük sprey verdi gönderdi.Siz ne yapıyorsunuz nasıl açabilirim burnunu.