SucukluSutlac Buharlı temizleyici almak istiyorum ama zemin başlığında fırça istemiyorum. Mandallı ve pedli makineleri kullanıp memnun olduğunuz veya olmadığınız konular varsa bekliyorum aşkolar 💗
tugcesenturkk SucukluSutlac benimki karcher sc 3 easyfix çok çok memnunum etrafımdaki çoğu kişiye aldırdım
gulsahh0 SucukluSutlac ben kiwi marka kullanıyorum ama zemin temizleme aparatı vs yok mutfak cam banyo için gayet yeterli
SucukluSutlac tugcesenturkk karcher ı insta fenomenleri çok sulu bırakıyor max da kullanamıyorum demişlerdi. Siz öyle bi şey yaşadınız mı? Özellikle duvarlarda damla damla akacak derece ıslak bırakıyor diyorlardı
tugcesenturkk SucukluSutlac makinayı çalıştırdıktan sonra sulu kalmaması için ilk bir boş düğmesine basılması lazım o zaman baya bir su akıyor sonra buhar veriyor sonra başlığını takıp kullanabilirsiniz
SucukluSutlac gulsahh0 kiwi kullandım banyoyu tuvaleti çok güzel yapıyor ama zemin başlığı olmaması çok üzücü