yusuftaha16 Selam kizlar, emzirme doneminde meme agrisini yasayan var mi? Vărsa ne yaptiniz? Emzirme sonrasi, satirla memelerim kesildigini hisediyorum. Cok fazla agri ve sanci var.
gulsahh0 yusuftaha16 göğüs ucunuzda mı yara var yoksa göğsünüzde genel bir ağrı mı? Sertlik ya da beze şeklinde mi
yusuftaha16 gulsahh0 yara yoktur. Agri var. Şiddetli bir ağrı.. Sanki kopacak gibi. Ve sürekli dinlenemeyen bir ağrı. Emzirmeye yakin daha çok artıyor. ( sut kanalları dolmasindan dolayi düşünüyorum) fakat. Emzirdikten sonra da geçmiyor ağrı..
gulsahh0 yusuftaha16 muhtemelen süt kanallarınız tıkanıyor normalde bebekler emdiğinde açılması lazım ama sıcak bir duş alın ve göğüslerinize yukardan meme ucuna doğru masaj yapın süpürür şekilde ya da sıcak havlu da koyabilirsiniz. Duştan çıktıktan sonra bebeğinizi emzirin hala dolu geliyorsa da sadece göğsünüzdeki ağrı geçecek kadar sağım yapın ama pompa kullanmayın elle sağım yapın sonra da soğuk kompres ki süt kanalları sıcaktan dolayı açıldığı için boşaldıktan sonra tekrar fazla dolup tıkamasın