Usnac1995 Kızlar oğluma sadece 1 kere giydirdim, ayağına olmuyor. Benden satmak istedim. Alalı 3-4 ay ancak olmuştur . Sıfır diyebiliriz. 28 numara, 26-27 giyen bir çocuğa daha iyi olur bence 1.500 tl düşünüyorum. Sancaktepedeyim 🙏🏻
HeeSenCokBiliyon Usnac1995 çok güzel üste çıksın bende de adidas 23 numara var 2*3 defa giyildi ilgilenen olursa yazsın :)