annesininkurabiyesi Bebeğin sadece pusette uyuyor , kolik sanırım oğlumda öyleydi maalesef. Doktor çok gazlı bebek dedi 28 günlük yatağa yatırınca uyanıyor ne yapıcam ben pusette tutmaya gönlüm razı gelmiyor