Kartanesi26_ Bence keşfetmeye meraklı, özgür ruhlu bir kızınız var 😊 Evet emzirmek bağ kurmak açısından önemli ancak bağ kurmanın tek yolu değil ki.. Kendinizi böyle olumsuz düşüncelere kaptırmayın. Benim kızım da dışarıya çıktığımızda yüzüme bakmaz, kucağımıza almamızı istemez çünkü bağımsız olmak ister çoğu zaman. Onun özgürlüğünü kısıtlayamayacağımız kadar izin verir yaklaşmamıza 😊 Sadece emzirmekle bağ kurulsaydı hiçbir çocuk babasıyla bağ kuramazdı öyle düşünün..