sevvalcimm Bebeğim 2 ay önce rsv geçirdi hep beraber uyuduk hastalık döneminde ve buna alıştı 15 aylık oldu hastalığı atlatınca park beşikte yatmak istemedi çok fazla dönüyor sık uyanıyor yatak yüksek olduğu için ve koruma olmadığı için 2 aydır bebeğimle salonda beraber uyuyoruz ve buna alıştı bir kaç kez denedim asla park yatakta uyumadı sürekli uyandı bu durum beni rahatsız ediyor ne yapmalıyım
Kaardelen sevvalcimm Uyumadı diye düşünerek sürekli birlikte uyumaya devam ederseniz bu evliliğinizi de olumsuz etkiler diye düşünüyorum. Ne kadar inat etse de alıştırmak zorundasınız maalesef. Pes etmeden denemeye devam edin.
cglr91 sevvalcimm biz 11 ay ayrı uyuduk eşim çok horluyor bende gece emzirmeye kalktığımda geri uyuyamadığım için 11 ay salonda yattı . 1.5 aydır birlikte yatıyoruz. Evliliğimiz olumsuz falan etkilenmedi nasıl gerekiyorsa öyle yapın nasıl rahatsanız
anne232 sevvalcimm Sabır etmeniz gerekiyor alışkanlıkları değiştirmek günler alır bir alışkanlığını bırakmak en uzun 21 gün sürer diyor araştırmalar uyumaya hepsine alışır yeterki siz sabır edin 🌸
kubrakaradumann Bence bi süre deneyin alışkanlık olan herşeyi bırakmak zor bebekler için ama zamanla alışacaktır diye düşünüyorum arkadaşım da aynı sizin gibi hastalık döneminde beraber uyudular alıştı şuan 2 yaşına girmek üzere oda park yatakta yatmıyor diye yanında yatırıyor aylardır eşiyle ayrı yatıyolar ve bunun evliliklerini etkilediğini düşünüyor
turnis Bu eşinizle aranızda bir soğukluk ya da sorun yaratmıyorsa çok kafaya takmayın bence. Bebeğinizin tadını çıkarın, eninde sonunda büyüyüp kendi yatağında uyumaya başlayacak. Eşinizle zaten bir ömür beraber geçireceksiniz 🌸
Smilebaby_ Yer yatağı hazırlayın bir kaç gün salonda eşiniz bebek siz yer yatağında uyuyun sonra yatak odanızda yatağın yanına yer yatağı serin öocuk orda uyusun uyanırsa elini tutun temkin edebilirsiniz o an onu sonra yavaş yavaş ayrılırsınız zaten sonra odasında uyur ben böyle yapmıştım eşinizle uyumalısınız bence her ne kadar güzelde olsa ilişkiniz bence daha da güçleniyor eşle uyumak o özel anlar vs 🥹