Minikprenses_1 6 ay yaşayıp dayanamayıp Kocaeli’ye geri döndük insanı kötü, biz 2022 de oradaydık Suan nasıldır bilmiyorum ama o zamanda zincir marketler vs vardı yeterliydi, hastane adı altında semt polikliniği var basit şeylere bakıyorlar acilde ama ekstra bir durum varsa merkeze yönlendiriyorlar o açıdan yetersiz, pazarı harikadır tüm sebzeleri çok lezzetli ve çok uyguna alıyorduk bu arada genel anlamda esnaf fiyatları da uygun , TOKİ’lerde sakın kalmayın biz öyle bir hata yaptık evler hamam böceği kaynıyor ve tuvaletlerden umumi tuvalet kokusu geliyor ama yenikoy kısmında güzel yapılan evler vardı , birde geri dönüşüm fabrikası var onun kokusu çok geliyordu rahatsız edici seviyede mümkün olduğunca ondan uzak durun kısaca pazarı dışında güzel hiçbir yani yok benim için