berkininannesi Bebeğim 11 aylık 30 nisan da yaşına girecek ama yemiyor ne yaparsam yapayım ne verirsem vereyim yemiyor artık bende çok üzülüyorum 9 buçuk kilo sizden ricam kullandığınız yöntemler yada şuruplar var mı iştah açıcı 🙏🙏
Deletedmom819 berkininannesi şurup değilde karadut özü makarnavitmada çok öneriyolat bak istersen . Keçiboynuzu özü de var oda iyiymiş.
Deletedmom201 berkininannesi kilosu normal.Ayrıca ne şurubu hanımefendi bunlar doğru şeyler değil. bebek daha o Bir gün çok yer 10 gün az yer yada hiç yemez. diş dönemi var büyüme atakladı var hepsi iştahına etki ediyor. belki makarnavitmadan karadut özünü alabilirsiniz az yiyen bebekler için anneler tavsiye ediyordu
berkininannesi Deletedmom201 doktorumuz boyuna göre kilosu az diyor ve doğdu doğalı böyle yemiyor emmedi iki günlük on günlük bir sorun değil bizimki
Can_imin_Cani berkininannesi yine sizin kilonuz iyi ama doktor herhangi bi problem gormediyse cokta uzulmeyin yani problem gorseydi size onerisi olurdu
Poyraztaha berkininannesi bizde 30 marta 1 yaşına gireceğiz ama mama dılında hiç bişey yemiyoruz bi ekmek kemiriyo o kadar ne çorba be muhallebi ne tavuk balık et 😑
berkininannesi Poyraztaha aynı durumdayız gerçekten yoruldum şu an aç belli ediyor açlığını ama ne verirsem yemiyor