Oğlum 3 yaş 1 aylık kozlar dünden beri çisini söyleyip koşarak tuvalete gidip yapıyorduk ama bugün kaka da yapamadı bir türlü sonra akşam az yaptı yok dedi donunu giydirdim 1 dakika sonra yaptı korkuyor kakadan ben de yaptığını tuvalete atıp su dökeceğiz gidecek dedim yine yaptı korktu şimdi cisini yapmaya giderken ağlıyor korktu düş ettirmeye soktum orda rahatlıkla banyoda yaptı cisini anlamadım bugün 2. Gün du pes mi etsem alışır mı