Kızlar merhaba 🌸
Oğlumun geniz eti ameliyatı gündemde. Hastaneden çok memnunum, zaten her geldiğimizde çocuk doktoruna da burada gidiyoruz 😊 Doktorumuz tarih için “düşünün, karar verelim” dedi. Eşimin işi dolayısıyla biraz plan yapmaya çalışıyoruz, o yüzden size de danışmak istedim.
Bu doktoru tanıyan, çocuğunu ameliyat ettiren ya da geniz eti ameliyatı süreci yaşayan varsa tecrübelerini anlatabilir mi? Süreç nasıl geçti, ameliyat sonrası çocuklar çok zorlandı mı? Şimdiden teşekkür ederim 🩷