Kızlar bebeğim 1 buçuk aylık akşamları emerken memede ağlamaya başlamıştı çek bırak yapıyor sürekli yutkunma sesini ilk emmeye başladığında duyuyorum kısa bir süre sonra kesiliyor muhtemelen az geliyor oda sinirleniyor önce gazı var sandım ama mamayı verince çok sakin içiyor tekrar memeye aldım yine aynı ağlıyor sabahları böyle bir sorunumuz yok çok güzel emiyor taki gece olana kadar ne yapmalıyım böyle olan var mı