Ben de bir öğretmen olarak yazayım benim için zahmet edip çok bir şey yapsalar üzülürüm kimseye yük olmak istemem bi tatlı bi kahve ya da çay kafi geçen hafta öğrencime geçmiş olsuna gittim kek ce çiğ köfte yapmıştı velim fikir olur belki gayet de yeterliydi çok bile