Ayse44 zeynepiremnur01 canım benim kızımda 4 aylik cok fena olmustu bepamtol arko krem hametan hepsini denedim bi fayda etmiyor en iyisi TRAVAZOL kullan ertesi gun yok oldugunu goruceksin bana dua ediceksin
zeynepiremnur01 Ayse44 valla kuzum ilk doğduğunda da özel bölgesi pişik oldu doktora götürdüm travazol yazdı 2 kutu bitirdim gram fayda etmedi İnan ki
Ayse44 zeynepiremnur01 bizde ise yaradi canim cok kalin giydirme hava alsin o pisik yeri gunde 2 kere sur o kremi hic bise birakmiyo sudo cremde iyiymis onu dene bide
Dyg_brn zeynepiremnur01 kesinlikle sudo krem doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum hemen geçiriyo kızarıklığı