siyahinci002 ! Hanımlar 60 metre kare evde oturuyorum. Genel de evime gelenler evimi çok küçük buluyor. Özellikle salon ve mutfağımı size fotoğraf olarak attım. Bu salon da berberleri kaldırıp yerine masa koysam nasıl olur ve salon çok mu küçük
cokbilmismom siyahinci002 buraya masa olmaz bence bu takımı satma ihtimali varsa buraya çok güzel köşe olur
siyahinci002 cokbilmismom oturma odam da var o odada köşe takımlı diye açılır kapalırlı olsun yatılı gelenlerim de çok oluyor diye bu şekilde aldım ama haklısınız bu odaya o şekilde çok iyi olur
cokbilmismom siyahinci002 oturma odaniz varsa burayı direk yemek odası olarak yapabilirsiniz mesela. Ama yatılı çok geleniniz varsa bilemiyorum
siyahinci002 cokbilmismom yatılı misafirim ayda bir muhakkak gelir bizimkiler sık sık ziyaret ederler sağolsunlar ev de uzak diye öyle yapamadım ama öylesi de çok mantıklı. Birde küçük odam yani oturma odasında o kadar küçükki