gulsahh0 gormezzz memeden kaldırınca ağlaması kesiliyor mu? Ya da ilk bir kaç dk normal emip sonradan mı kasılıyor sütünüz tazyikli geliyor olabilir
zeynep_58 Benim bebeğimde öyle bir çaresini buldunuz mu ben delirmek üzereyim sütten kesmeyi düşünüyorum artık çok yoruldum