aynak ben tavuk göğsünde yapıyorum. Öncelikle dondurucudan çıkardığım tavuğu buzluyken ince ince doğruyorum. Sonra 1-2 kaşık yoğurt, 1 tatlı kaşığı salça, biraz zeytinyağı, isteğe göre sarımsak ve baharatlarını koyup karıştırıyorum. Bu şekilde 1-2 saat dinlense güzel olur. Vaktin yoksada hemen pişirebilirsin. Pişirmek içinde tavayı iyice ısıtıp tavukları ekliyorum yüksek ateşte 10 dk da pişiyor çokta güzel oluyo.