Kızlar bugün bebeğimden kan alınması gerekiyordu 2 aylık olduğu için hemşire damıtarak aldı kanı bileğini büküp sıka sıka aldı elinin bazı bölgelerinde de kızarıklık ve morluklar var sizce normal mi bu parmağında falan yani başka bir sorun yok elinde soğukluk hareketsizlik vs yok bilen biri yazsın nolur yada daha önce başına gelen