Herkese merhabalar.Arkadaslar bayramda ajetle ucak yolculugu yapacagim.2yas altindayken basic pakette kaliyordum sistem am kenarı veriyor diye.su anda 2.5 yas kizimla bilet alirken cam kenari ve orta koltuk almak icin basic paketi yukseltmeli miyim?surec nasil oluyor bilgisi olan var mi?