SucukluSutlac mavi091 püsküllü viledanın püsküllerini kesip bez taktım. Bu aralar en memnun kaldığım vileda benim için. Haftada bir elimle silip diğer günler vip ahmet kullanmıştım. Wondero oval olduğu için köşeleri bırakıyor diye sinirlendim
duyguaksoy mavi091 evet tam mop mantığı wondero. Ama ucu minik o yüzden uzun sürüyo. Bez ya ıslak ya da kuruya yakın kalıyo silmek zorlaşıyo. Çok teşekkürler sizin de anneler gününüz kutlu olsun🩷🌸
lavinmom Parex wondero kullanıyorum alışana kadar zor oldu ama şuan çok memnunum hergün siliyorum hem parke hem fayans çok memnunum. Tek sorun köşelerde bide iyi süpürmediysem tozu bazen bir yere topluyorum ıslak mendille alıyorum onjn dışında çok iyi.