demetov ben boba 4g kullandım. Neko da vardı o zaman switch ben aldıktan sonra çıktı. Ben boba derim ya. Yeni modellerini bilmiyorum ama ikisini de marka olarak kullanmış biri olarak boba nekodan çok daha rahat. İkinci el sitelere bi bakın derim varsa ikinci elleri de taş gibi sizi rahat rahat çıkarır