eymeninannesi72 Oğlum 3 yaşında kesinlikle tişört şort giymek istemiyor çoraplarını çıkarınca ağlıyor bilekleri açılınca kapat diye ağlıyor havalar ısınmaya başladı çok terliyor ne yapacağım nasıl alıştırabilirim
balkizlar eymeninannesi72 arkadaşlarında görünce heves eder bence daha yaz yeni geliyor baskı yapmayın
Hiilyuss eymeninannesi72 çok normal her cocuk aynı. Kısakol giyince üzerine ince hırka giydirin sıcaklarsa cıkarabilie öyle diyin
Usnac1995 eymeninannesi72 Şuan 3.5 yaşında oğlum. Geçen sene zorla alıştırmıştım, tişört giydiriyodum çekiyordu kolu yok diye ağlıyordu 🥲 Zamanla alışır bence ama sizinki de baya büyümüş çok sıcak olue terlersin falan derseniz bence giyer iyice sıcaklarda.
patlakprezervatif eymeninannesi72 isterseniz seçenek sunun. Kendi fikri olduğunu düşünsün. Bazen kocamı da böyle kandırıyorum 😅
eymeninannesi72 Usnac1995 çok terliyor gerçekten her fırsatta anlatıyorum hayır diyor bana ağlıyor hemen yazın gelmesine sevinemiyorum yaa 🥲
balkizlar eymeninannesi72 önüne 2-3 çeşit koyup seçtirmeyi denediniz mi.. geçen yıl nasıldı duyusal hassasiyet olabilir mi..
wafflee eymeninannesi72 aynısını oğlumda yaşadım şu an 3.5 yaşında kolunu çekiştiriyor giymek istemiyor ben de evde giyerek gösteriyorum bak oğlum sıcakken böyle giyinmemiz gerekiyor bak bende giyiyorum beraber giyelim diye diye alıştı şükür
eymeninannesi72 wafflee dünden beridir böyle yaptım başta ağladı ama çok uzatmadı dikkatini sevdiği etkinlikleri yaparak oyuna çektim tişörtü unuttu gitti 😀😀
ikrakuss eymeninannesi72 benim kızım da öyle diğer çocukları gösterip özendirme yapıyorum valla öyle heves edip giyiyor yoksa ağlıyor uzun kol uzun alt istiyor 🤦🏻♀️
eymeninannesi72 ikrakuss kendilerini güvende hissetmek için alışkanlıklarını devam ettirmek istiyormuş o yaş aralığı böyle bir şey okudum
eymeninannesi72 balkizlar geçen yıl hiç ses etmiyordu sıkıntı yaşamadık, bu yıl oldu anlamadım gitti ama aştık gibi dünden beri giyiyor ara sıra aklına geliyor çıkar diyor ama uzatmıyor 😀
yenianne999 eymeninannesi72 ahahaha çok tatlı ya bacaklarını kapat demesi benim abim de öyleymiş asla şort giydirememiş annem. Hatta anneme göre abimin bacaklarının çarpık kalması güneş görmemesinden yeteri kadar d vitamini alamamasından dolayı. Yedikleriyle de çok alakalı tabiki. Bir şekilde alıştırmalı umarım yardımcı olurlar
eymeninannesi72 yenianne999 canım dünden beridir gitmeye başladı ara sıra aklına geliyor kazak diye ağlıyor sonra sevdiği oyunları oynatıyorum unutuyor tişört olayını 😀
queenofrose eymeninannesi72 benimki botları çıkartmıyor 😄 okula gidiyor botla. Ayağı pişinceye kadar gitsin. Zorla giydirilmiyor