annem uzakta. internetten pahali hersey bisey alamıyorum hem benimki internetten bisey aldırmıyo. biraz maddi olarak zordayız. kaynanam hemen yakinimda ama. ona gidip carsidan uyguna bisey almak istiyorum. ama ona alıp anneme alamamak üzüyor beni. nasıl yapacağım bilemiyorum. sizce ayırmak doğru olur mu