Omerciginannesi Yaşayananız varmı 3 gündür adet gecikmem var 4 gündürde kahverengi lekelenmem başına gelen varsa yazarsa çok sevinirim
SooMin Omerciginannesi ikinci gebeliğimde bu şekilde gelmişti 3. Hafta sonra gebe olduğumu öğrendim ama regl başlayacaksa öncesinde gelmeside normal ölü kan diye geçiyor
Omerciginannesi simseklivekalpli yapmadım henüz ama öncede böyle adet öncesi bi iki defa başıma geldi adetim başladı aynı gün içinde şimdi beşinci gününde çok az bi şekilde devam ediyo yarında bekleyip yapmayı düşünüyorum siz böyle bi şey yaşadınızmı
Omerciginannesi patlakprezervatif ne ağrı var ne bişey herhangi bi belirtide yok çok az bi kahverengi lekelenme yaşıyorum acaba şimdi bahar geliyo mevsimselmi insanlarda yaşıyomu diye merak ettim aslında bir gün daha bekleyip pazartesi test yapıcam kanamam olmazsa
patlakprezervatif Omerciginannesi benim adet dönemim ağrısız oluyor. Hamilelik döneminde lekelenme yaşamadım
poyrazmom6 Omerciginannesi hayır düşünmüyorum oğlum henüz 1.5 yaşında biraz daha böyle devam ederse kadın doğum doktoruna görünmeyi düşünüyorum
Omerciginannesi benibenibihetirni benimde ya aynı gün içinde başlar ya ertesi gün ama bugun 5.gündür bi türlü adet olamadım anlayamadım neden böyle olduğunu ilk kez başıma geliyo
Omerciginannesi SooMin haklısınız çok nadiren bendede olurdu hah derdim adet dönemim başlıyo bu sefer 5.gündeyim çook hafif bi lekelenmem dışında bişeyim yok anlayamadım gerçekten
Omerciginannesi simseklivekalpli normal galiba ben ilk defa yaşayınca insanlarda da olabiliyomu diye merak ettim altından kist falan çıkmasında
Omerciginannesi patlakprezervatif bende ilk hamileliğimde lekelenme yaşamadım ama bu kadar uzun süren bişeyle ilk kez karşılaşıyorum bi randevu alıp doktora görünmem en doğrusu🌼