onurmooms yani şöyle söyleyim işitme kayıplı çocuk annesi olarak, kulakta enfeksiyon çok önemli bir durum. Önlem alınmazsa çok çabuk ilerler. Sanki şuan sıkıntı yok azmıs gibi durur bir anda artar. Bu kulak enfeksiyonu zaten ilerledikçe kulakta sıvı birikmesi yapıp az duymaya sebebiyet veriyor. Enfeksiyon daha ilerlerse veya sıvı birikmesi çok uzun süre devam ederse kalıcı işitme kaybı yaşanıyor. Doktor bunu önlemek amacıyla vermiştir. Kâr zarar orantısını düşünüp antibiyotik vermiştir diye düşünüyorum yani. Ayrıca burun spreyini de enfeksiyon veya sıvı birikmesi daha ilerlemesin burun kanallari açık olsun diye veriliyor griple alakası yok. Hatta bunlara ek bazen alerji ilaçları bile yazabiliyor doktorlar. Bu süreçte burnun temiz olması, tıkanık olmaması önemli. Birde acile gittik bişey yoktu denildi demişsiniz ama KBB uzmanı ile acildeki çocuk doktorunu kıyaslama yapmayın bence hepsini deneyimlemis biri olarak yazıyorum tabi siz annesi olarak daha iyi bilirsiniz bişey diyemem