UrbanMom premsesanneai yanlış hatırlamıyorsam kalça çıkığı icin ya 1 ya 2 aylikken götürdüm göz icinde 6 aylıktı diye hatırlıyorum.
kubraa0606 premsesanneai 40 günlükken göz 2 veya 3 aylıkken de kalça. Hastane takip listesi vermedi mi
Merveozerr96 premsesanneai 40i çıkar çıkmaz kalça Ultrasonu çektirdik doktorun istegiyle. . Gözü de 4 aylıkken götür göz doktoruna dedi
flowersssss Herkes farklı zamanlarda yaptırmış benimde kafam karıştı. Doktorumuz 2 aylıkken demişti ikisi içinde. Sanırım öyle yaptırcam