Socialmomm_ bebeğim 2.ayda zorla emzik aldı her seferinde de öğürüyordu ama artık uykuya kolay geçsin diye veriyordum 4.ayda bıraktı ve beni emzik diye kullanıyor memede uyumadığı zaman da kucağımda pışpışlıyorum. Bence bırakmışken başka bi emziği daha denemeyin derim bıraktırmak daha zor olacak. 4.ay zaten uyku ve gelişim konusunda baya hareketli bi dönem memede uyumasına izin vermekle buldum çözümü ben ama siz nasıl yaparsınız bilemedim açıkcası. Ama tek önerim emziğe daha zorlamayın bi kaç kez dışarıds emziksiz bebek arabasında uyutmayı deneyin sonra alışır onsuz da uyumaya