ilkanneyim dün hediyemi aldım gratiste indirim varmış gunduzden aksam hazırlan goturuyim dedi bakım ürünlerini sevdiğim için doldurduk hahaha ne var ne yok öyle gecti yani hediyemi aldim ben onceki anneler gününde de ne istediğimi sorar bence mantıklısı olan da bu ya ben atiyorum ihtiyacım olan bişey alınmadığı zaman yani boşa gitmiş gibi geliyor tabiki içinden ne gelinirse o alınır arkadaş veya çevre hariç eş için diyorum bu şeyi