Berentelli 7 + 2haftalık dün doktora kalp atışı duyulmadı 10 gün sonra tekrar gel dedi Başka doktora gittim alttan baktı gene duyulmadı çarşamba gel dedi o günde duyulmazsa gebelik sonlandırılacak galiba böyle bi durum yaşayan var mı
KumsallLina Berentelli Öncelikle geçmiş olsun. İlk gebeliğim öyle olmuştu. Boş gebelik var demişti doktor. Normal şekilde düşük yapamadığım için zorunlu kürtaj oldum. Tabi ben boylenoldu dıye sızınde oyle olacak anlamına gelmıyor. Bazen geç döllenme olabılıyor. Benim kan pıhtılaşma problemım varmış. Ikıncı hmılelıgımda kan sulandırıxı kullndım
suheyla92 Berentelli ilk bebegimde öyle olmustu gelismedi buyumedi dr ultrasonla bakti daha cok kucuk kendi kendine duser kurtaja gerek yok dedi eve gelirken yolda düşmüş. Eve geldigimde parcayi gordum ic camasirimda. Ama oyle tvlerde gordugumuz gibi asiri bi kanama asiri agri vs olmuyor kendi kendine gitti yavrum. 6 haftalikti ve tüp bebekti…
noodlesever Berentelli tek doktorla kalma ve acele karar verme derim. Kızımda da duyulmamıştı aynı haftada, 2 hafta sonra gel dedi o zaman duyuldu, görüldü ve geç döllenmeydi