arkadaşlar oğlum 5 ay 11 günlük dişleri çok fazla kaşınıyor genelde de sürekli olarak ishal gbi yapıyor genel olarak sıvı oluyor ama günde iki veya üç yapıyordu bugün sabahtan sadece ,4 kere sıvı şeklinde yaptı başına gelen var mı acaba disten olabilir mi acile gitmem gerekmi