kelebekay Kızlar selam, dün aşı olduk. Yarın çocukla gezmeye gitsek durun olur mu? Aşı sonrası ne kadar evde durmalıyız?
ranakzrn kelebekay benim bebegimde dün 2. ay asisi oldu atesi hic cikmadi ama dün cok agrisi oldu cok agladi bugünde keyifli cok sükür yani bebeginizin durumuna göre bakarsiniz olmadi ilacini vs yaniniza alin ben fitil vermistim sonra uyumustu
gg3848 kelebekay ikinci ay aşısı benim kızıma ateş yapmıştı eğer öyle bir durumunuz olmazsa tabii ki gidebilirsiniz