Minikprenses_1 karstayız biz 4. Seneye gidiyoruz İzmir’den geldik buraya o yüzden alışmak ciddi anlamda zor yani sürekli soğuk,hastane doğru düzgün yok yeni özel açıldı.Avm falanda yok dayanmaya çalışıyoruz ilk tercih verdiğimiz gün’e tekrar gitseydik asla yazmazdık ama insanları çok iyi tek artısı bu sanırım