Kızlar yaşayan var mı kızımın ayak parmağında çıkmış acıttığını söylüyor daha önce bende olmuştu sprey gibi birşeyle yaktılar birkaç kez gidince bitmişti ondan önce de sıvımsı birşey sürmüştüm fayda etmemişti
Kızım spreyi yaptırmayı hiç istemicek bilmiyorum gerçi çocuklarada aynı tedaviyi mi uyguluyorlar başıma gelen varsa bilgilendirebilir mi 🌸