Ya arkadaşlar Rabbime bin şükür benim bir bebeğim oldu. Ama doğdu doğalı o kadar huysuz ki uyanır uyanmaz ağlıyor hemen emmek istiyor emziriyorum bazen gazdan sebep emerkende ağlıyor gazı yokken emiyor normal sonra bazen emerken uyuyakalıyor bazende uykusu geldi diye yine ağlıyor. Bez değiştiriyorum altını açar açmaz ağlıyor yeni bezi takınca susuyor. Üstünü değiştirirken aynı şekilde çok ağlıyor banyo yaparkende çok ağlıyor. Kucakta duracağı en fazla 2 dk sonrq yine ağlıyor yani öyle çığlıklı acı ağlama değil ama hep bi huzursuz vızırdar tarzda ağlama o an isteği olmazsa ondan sonra şiddetli ağlamaya geçiyor. Dışarı falan çıkamaz oldum ya uykusundan uyanır uyanmaz hemen meme 2 dk geç gelsin yıkıyor ortalığı nasıl olacak böyle bebeği olan var mıydı ne zaman düzeldi doğru düzgün sevip saramadık bile hep huysuz şuan 53 günlük. 1 aylık kontrolünde dedik bazı bebekler öyle olur dedi ama nebiliyim yaşadınız mı hiç? Sürekli ağlıyor yani sürekli ama