Oğlum 29 günlük sezeryan olduğum için doğrulup emziremedim sağıp biberon kaşık ile verdim mamanın yanında ama kendim mamayı azaltıp emmeyi çoğalttım şükür sütüm de yavaş yavaş çoğaldı 5 dk 10 dk derken sık sık meme verdim her ağladığında bence memede kalma süresine takılmayın benimki uyuyup kalıyor yarım saat bir saat sonra kalkıp tekrar aranıyordu şimdi memede kalma süresi çoğaldı uyusa bile gaz çıkarma bahanesi ile uyandırıyorum iki saatten fazla uyuyor artık bazen ama hala mama ile destekliyorum günde 2 3 kez inşallah yakında azalta azalta mamayı bırakırız. Sütünüzün ne kadar geldiği önemli bence. Birde bebeğinizin ağlamasına bir iki dk izin verin sütünüz çoğalır. Bol bol temas edin memede uyumasına izin verin süre uzuyor