-sevimlipolyanna- Arkadaşlar bu ne ya neden kimse bu sürecin bu kadar zor olduğundan bahsetmedi bugün 2.Gün ömrümden ömür gidiyor bu ne yenidoğan dönemine benziyor ne meme bıraktırmaya en zoru buymuş ya of 🥹🥹
simseklivekalpli -sevimlipolyanna- 3 güne oturuyor normalde, olmayacaksa baya uzun sürüyor. Ben de 29 aylıkken 9 gün denedim olmayınca vazgeçtim
yorgunargindarginmomy Ben de hep korkuyordum bu bez bıraktırma işine.29 aylıkken (2.5 yaşında)başladım iki haftada öğrendi iki haftada pekiştirdi bir aya tamamdı işte. Yine ara ara kaçırdığı oluyor ama olsun hangimiz kaçırmadı ki?😆🤷♀️
denizz42 -sevimlipolyanna- 3 buçuk yaşında oğluma daha geçen hafta verdim. Daha öncesinde kendimi hiç hazır hissetmedim gözümde çok büyüdü açıkcası bi gün felan denemiştim daha öncelerden hiç wc denk getiremeyince devam etmedim. Geçen hafta başladım ilk günden itibaren güzel gitti 3 günde çişi hallettik kaka hala biraz zorluyor altına yapmamak için tutuyo tuvaletede zorlanıyodu ama çok gelince mecbur yapıyo yakalaman gerekiyo anlıyorum allahtan. Hiç düşündüğüm kadar zorlanmadım. Ama dediğim gibi 3 buçuk yaşında ben kendimi hazır hissetmedim erkende başlamadım
-sevimlipolyanna- denizz42 3.5 yaş benim için geç bir süreç benim niyetim aslında 2 yaşındaydı o zamandan sinyalleri veriyordu fakat kış olduğu için yazı bekledik bugün 3.günümüz şükür daha iyi ilerliyor
huriiiiiiii 1 ay oldu tuvalet eğitimi vereli 3 yaşında yaşına 1 hafta kala açtım ilk günler hevesliydi çok güzel gitti ama maalesef altına şuanda çok kaçırıyo çişim kakam var demiyo ben götürüyorum ancak öyle tabi bizde yeni kardeşte var beni zorluyo
cauuv2 -sevimlipolyanna- hazır degil gibiydi öylesine basladım valla benden de hazırmıs şok olduk bizde. Ben diyodum kesin 1 ay ugrasırım ama öyle olmadı sükür. Gerçek canm