Kızım 17 buçuk aylık. B12 değeri 298 çıkmıştı. Doktor iki kutu dodex verdi. Haftada iki kere ampulü kırıp ver dedi. Çarşamba günü ilk defa verdim cuma günü bebeğim de kabarcıklar çıkmaya başladı çıkıp sönüyor tekrar çıkıyor sönüyor bugün de devam ediyor. Sanırım alerjik reaksiyon gösterdi. Şimdi ocean B12 fıs fıs 500lükten aldım. Eczacı günde 2 fıs dil altına yap dedi. Buradan baktığım kadarıyla ya günde bir fıs ya da haftada iki kere veriliyor diye okudum. Günde iki fıs fazla değil mi? Doktora da sorma şansım yok. Nasıl vermem gerekiyor kızıma bu B12 fıs fısını bilenler yazabilir mi lütfen.