Her şey güzel giderken bir anda yememeye başladı sürekli iki ısırır kalkar 17 kilosu vardı iki kilo düşmüş doktora gitmiştik kilosu fazla dedi sonra bir anda yemedi bugün ne diyor ben çok yedim kilo aldım vermem lağzım yok sen büyüme çağındasın desem de aynı değişen bir şey yok nasıl eskisi gibi yer iki hafta önce hastalandı o yüzden desem artık yemesi lağzım ama bence o doktorun dediğine taktı