sevalbz Doğum yapalı 3 ay oldu saçlarım aşırı derecede dökülüyor tabiki dökülecek biliyorum ama nereye otursam minder yastık ful saç bu kadarı normal mi ilk doğum yapınca doktor on aya kadar dökülür dedi ama saçım kalmicak yani bu durumda olan varmı bunun çözümü var mıııı
Zeynepp054 sevalbz Benimde öyleydi inanın kızım 3 yaşinda hala öyle kafamda saç kalmadı değerlerim fena değil yinede dökülüyor
cokbilmismom sevalbz hamilelikte kullandığımız vitaminlere devam ettirmedi mi doktorunuz onlar baya işe yarıyor
nisanmom sevalbz 4.Aydayız yakaşıl 1 aydır aşırı dökülüyor kel kalacağım diyordum. Doktor gebelikte saç dökülmesi duruyor ya saçlarımız gürleşiyor canlanıyor.Aslında o süreçte dökülmesi gereken saçlar hormonlardan dolayı şimdi dökülüyor bir kaç aya durur dedi
birkartanesii Benim de üçüncü ayda başladı. Tutam tutam elime geliyordu, duşa girmek ya da saçımı toplamak istemiyordum. Şu an altıncı aydayım normale döndü. Hatta hamilelik öncesinden daha az dökülüyor.
sevalbz birkartanesii valla benimkide düzelir mş acaba ya Okadar bunaldım ki benimkide o şekilde dökülüyor
sevalbz Zeynepp054 🥹🥹çok kötü bi şey ya bende çare bulmak istiyorum umarım Okadar sürmez inşallah sizinkide geçer
Zeynepp054 sevalbz Bir ara düzelmişti 1 yaşlarından sonra bu ara yine başladı kapalıyım o yüzdende olabilir umarım sizin hemen geçer
ftmylm sevalbz şöyle söyleyeyim iki çocuğum da da sanki hiç geçmeyecekmiş gibi neredeyse depresyon derecesini çok üzüldüm düzelecek mi geçecek mi diye ama şu an ikinci çocuğun bir yaşını geçti ve saçlarımı toparlamaya başladı kan tahlillerimi yaptırdım herhangi bir sorun olmayınca beslenmeme dikkat ettim protein alımıınıza dikkat edin vitaminlerinize dikkat edin saçınızı bu süreçte uzun tutmamaya çalışın gerçekten kestirmek çok etki ediyor dökülmede ve böylelikle saçlarım toparlanmaya güzelleşmeye başladı hatta böyle minik minik saçlarım var tepemde tülerik duruyor onlar muhtemelen dökülenlerin yerine çıkan minik saçlarım üzülmeyin güzelce bakimini gösterin düzelecektir kan tahlillerinizde mutlaka yaptırın
sevalbz ftmylm yaa inşaallah benimkide çıkar geri Saçım uzun galiba o da etkiliyor en kısa sürede biraz kestiricem mutlaka değerlerimede baktırıcam inşallah en kısa sürede biter
bebilikk sevalbz kızım 2 yaşında hala aşırı dökülüyor kullanmadığım yağ denemediğim özel şampuan kalmadı değerlerime de baktırdım :( 4.ayda saçlarımı kestirdiğimde sanki durmuştu bu kış uzatma kararı aldım omuzlarımdan aşağı indi yeniden avuç avuç akıyor