Elifeslemada Philips aqua3000 kullanıyorum, sanırım 3 seneyi geçti kullanalı ben gayet memnunum sorun yaşamadım, tabi şimdi daha ileri yeni modelleri çıkmıştır aynı markanın da. Onun dışında kayınvalidem de tefal var modelini bilmiyorum ama Philips kadar iyi değil bayağı sorun çıkarıyor o, roboroc da kullananların memnun olduğu bir marka.